28. januar 2009

Maskiranje (Masking)

Pa ne že za pusta, čeprav se ta hitro bliža in bo treba spet malo vprašat v kaj se želita našemit ;)

To je tehnika, ko štampiljke nanašamo eno čez drugo, da dobimo ozadje. Pa saj vem, da to tehniko že poznate.
Sicer pa si lahko ogledate postopek tukaj.





S to tehniko sem naredila ozadje pri Edwinu in pa podlago. Spet je slikano s flešem, ker pač ponoči, ko sem jo končala, ni dnevne svetlobe ;) Tako se ne vidi globina slike. Zato še z drugega kota, tokrat brez fleša, zato so barve bolj rumenkaste :)






Ugotovila sem, da nimam velike izbire velikih štampiljk za ozadje ;)
Never ending story ;)
Sedaj pa mi je uspelo slikati še pri dnevni svetlobi ;)



2 komentarja:

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx