25. februar 2009

Lenča





Ta je za Lenčo, ki ima danes svoj prvi rojstni dan. Lenča je namreč član družine moje sestre in sicer mala (nič več!), navihana (vedno bolj) labradorka.



In kot se za pasjo gospodično spodobi, je tudi čestitka čisto pasja ;)

Zdaj bi mi sicer prav prišle štampiljke kosti, ki sem jih gledala in že obkljukala v naročilo, pa nikoli oddala ;) Torej, naslednjič jih res ne smem pozabit naročit.







Še na mnoga leta, Lenča!
Elizabeth je v svoji trgovini objavila nove štampiljke, ki jih bo prejela srečna dobitnica.
Elizabeth is offering new stamps in her Shop and one lucky winner will get them for free.

3 komentarji:

  1. Hehe, luštna čestitka. :) Če dodaš zraven še kakšen priboljšek, bo Lenča ziher vesela. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ja, tako tudi nameravam ;) Čestitka je tako bolj za sekico, Lenča bi takoj zgrizla rože in jo poslinjeno pustila kot prebrano ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ... še na mnoga leta kličemo tudi mi :o)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx