17. februar 2009

Love & Friendship Challenge!



Ta Roses on Paper izziv je bil "free-style". Narediti čestitko za prijatelja ali ljubimca.

Ha, kako preprosto: moj najboljši prijatelj je tudi moj ljubimec ;) Ko bi bilo le vse tako enostavno.

In tako je prvotna ideja odpadla, namesto nje se je začela rojevati druga, ki pa tudi nekako ni prodrla. Ma, nazadnje sem že skoraj vse skupaj nekam zabrisala, ko je posvetila luč v temnem predoru ;)


In dodatki so plesali po papirju in odplesali. Kako mrzim to, da VEDNO nimam pravih dodatkov ;)


Končni rezultat pa ni samo videno, ampak še en kup izrezanega, poštempljanega papirja, ki bo hočešnočešmoral počakati svoj dan.

Tako kot nepopisana notranjost čestitke. Ne, dragi, ne danes!


8 komentarjev:

  1. Kljub tegobam, je izpadla čudovito. Notranji del mi je še posebej všeč, zdaj vem kaj naresti s to štampiljko Eifflovega stolpa. :) Aja, pa zid, na katerem sedita Tilda in Edwin, je super.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zid je malo podaljšan. Sta pač 2, ki sedita. In mislim, da se ne vidi kje je štuklano, kaj? Ker to je bila masking od masking tehnika ;)

    moi

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz definitivno NE vidim, da bi bilo kje karkoli štukano :)

    OdgovoriIzbriši
  4. What an amazing card, I love it and thanks for stopping by my blog, good luck with the candy.

    OdgovoriIzbriši
  5. ohoho,
    Moi če si Najdražjemu narisala krilca angelska, bi morala sebi verjetno rožičke?

    OdgovoriIzbriši
  6. I love how you created your card and made the inside so pretty too! Thanks for playing!
    Hugs,Jodi =)

    OdgovoriIzbriši
  7. What a wonderful card! Thank you for joining us at RoP. Kram - Anki

    OdgovoriIzbriši
  8. I love your card. So glad you joined in another one of our challenges. Good Luck
    Peta

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx