28. februar 2009

Pomlad




Ker je še ni zunaj, smo si jo pričarali v stanovanju. Pomlad!


Nekako se nisem ločila od sneženih možev in snežink, ko pa je vsake toliko pobelilo. Ko pa sem v predsobi na omari videla še Božička, ki se mi je skril, ko sem pospravljala NY (ta je za new year in ne New York ;)- stvari,

sem vedela: pomlad na plan.

Tako smo že zamudili Valentinovo in pusta, saj razen nekaj srčkov in treh pustnih mask, ki so visele na oknu, ni bilo ničesar. Slikica na mojem oknu (to je tista iz headerja) pa je že nekaj časa tam in je ne štejem več med valentinčkaste.


Tako sem iz čisto zgornje "seasonal" poličke potegnila vse škatle na katerih je pisalo "pomlad" ali "velika noč" in razpostavila po stanovanju. Največ je tako "fasalo" okno na balkon, kjer sem razobesila vse živo, moje "ustvarjalno" okno in pa omara za čevlje v predsobi.

Malo prostora pa je še vedno ostalo za letošnje stvari ;) Mogoče pa se spravimo delat nove rožice in sveže pomladne liste iz Hamma perlic.


3 komentarji:

  1. Poživljajoče, energijo dajajoče, pravo barvito pomladno vzdušje ste pričarali.Za spočit oči.LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Poživljajoče, energijo dajajoče, pravo pomladno vzdušje ste pričarali. Za spočit oči. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zelo že vsi potrebujemo pisanost po tej dolgi zimi kajne? Lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx