17. april 2009

Kateri papir?

Narediti hočem belo vrtnico, pa se nisem mogla odločiti kateri papir je ustreznejši, tako sem seveda sprobala oba.

Menda se jasno vidi za katerega sem se odločila ;)


6 komentarjev:

  1. Jaz bi se odločila za levo :) Sta pa obe lepo narejeni. Hvala za link, zdaj jih tudi jaz z veseljem delam. Čeprav one čisto majhne..

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz tudi za levo. Se sveti. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz tudi. Lepo , sama jih še nisem uspela narediti ( poskusit narediti bi bilo morda bolje rečeno)

    OdgovoriIzbriši
  4. lušne:))full:))

    meni sta obe lepi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Radujem se Tvojim radovima, sve je savrseno. Volela bih da bolje razumem slovenacki, nadam se da Ti mene bolje razumes.
    Cast mi je sto imam priliku da gledam Tvoje prelepe radove.
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx