15. junij 2009

Sedem

Love me je tagala. Najprej sem debelo pogledala ;) kaj je pa zdaj to? Dokler nisem prebrala na njenem blogu kvatoje ;)


Napisati morš 7 stvari, ki jih imaš najraje. Ha, nič lažjega, kaj?


1. moji 3je mušketirji (z njimi je težko, brez njih še težje ;) hec, res smo radi skupaj in če se že moramo ločiti, se imamo potem še raje ;)


2. naš AD - naša hišica na kolesih, ki naj pelje v tuje kraje in nam nudi varno zavetje (kakšna špica je, da se lahko vležeš in zacumaš med vožnjo ;), seveda če možek vozi ;)


3. moja širša družina (jih ne morem dat ZA naslednje naštevanje ;)


4. mooooooooooorje in sonce in toooooplo (jaz sem pravi martinček in bi bila skozi na toplem ;)


5. moje ustvarjanje, ker je kot meditacija, pozabiš na zunanji svet, na tegobe in skrbi in razmišljaš samo kako bi naredil stvar najboljše kot lahko


6. naš domek, ki smo si ga malo preuredili in prenovili in mu dali naš pečat, da se dobro počutimo


Tu pa moram že razmisliti kaj bom napisala ;) Ha, sem dobra, sem mislila, da se mi bo ustavilo že pri 4 ;)


7. tukaj pa bom napisala vse moje učitelje za življenje, ki jih ne bom naštevala ;)


Naprej pa izzivam naslednje blogerke, da razmislijo o svojih sedmih najljubših stvareh (in jih seveda tudi zapišejo ;)


4 komentarji:

  1. Hvala moi za tagovanje...
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, bom morala malo razmisliti. :):) Hvala za tag.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello, I joined your followers, because I really like the things you make! Isn't it fun to see that all over the world we have got the same passion??

    OdgovoriIzbriši
  4. yes I made the sculpture on the picture with a textile harderner. It is very nice to do and not very difficult! Thanks for your visit!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx