25. avgust 2009

Marjetice

Draga moja!
Vem, da boš takoj uganila, da je čestitka zate ;)
V njo je vpletenih preveč stvari, ki jih imaš rada, da tega ne bi vedela ;)



Kolikor livad je v cvetju in zelenju,
toliko sreče ti želim v nadaljnem življenju!





Čestitka je narejena po predlogi za čestitko z okvirjem. Marjetice so ročno izdelane s štanco za rožo in prozornimi perlicami iz Sewe. Medvedek pa je izsekan s Sizzix-om.



6 komentarjev:

  1. Prav lušna čestitka-toliko marjetic!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ijeee kaoliko marjetk in prekrasen medo. Slavljenki pa tudi jaz želim vse najboljše in najlepše!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da sem prav uganila in se tudi jaz pridružujem željam. Pri tako lepi čestitki ...

    OdgovoriIzbriši
  4. :o))))))))) res se je ne morem nagledati in jo božam in božam z očkami in rokami :o))) Prelepa je in HVALA za vse lepe želje in stvari, ki so ji delale družbo :o)))

    Lepo in radi se imejmo in veliko se smejmo :o)))

    VSE DOBRO ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx