2. oktober 2009

Friends

Mi bi rekli: prijatelji so zlata vredni. In tudi prijateljstvo je potrebno vzdrževati in prijateljem povedati, da jih cenimo.





Okrasila sem tudi notranjost čestitke in sicer s še "vročimi" štampiljkami listov.
WOW kakšni listi. Kupila sem jih pri Lei v Memories-u.


Rožice sem naredila po navodilih, ki jih je pripravila za svoje obiskovalce Rach. Malo po svoje sicer (nisem štempljala in nisem spenjala), pa se mi zdi, da vseeno pridejo super. Posprejane so z Glimmer Mist-om in se tako žametno svetlikajo (mogoče se malo vidi na sliki ;)


11 komentarjev:

  1. Lepa čestitka, lepih barv in lepo sestavljena. Zelo mi je všeč to ozadje. Rožicam pa se vidi, da pridih žametnosti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuu super listki in žametne rožice. Se vidi, se!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kar si povedala o prijateljstvu je resnično ...

    Meni so pa listiki v notranjosti čestitke tako zelo všeč - joj kako so cartkani - kako si jih naredila?

    VD

    OdgovoriIzbriši
  4. Listki šo štemplji, ki imajo vzorec, jaz sem jih samo pobarvala z različnimi blazinicami, da sem jim dala jesenski pridih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepa čestitka, ki bo tvojim prijateljem ogrela srce.

    OdgovoriIzbriši
  6. such a pretty card Moi, those flowers are delish...love the colour. hugs rachxx

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepa čestitka in tako lepe rožice!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepe rožice!!
    Super je izpadlo in zelo lepa čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  9. Fuuul imaš dobre tutoriale! Bom kar malo pokukala, ko bom kaj rabila... mi je všeč, ker so jasna in konkretna navodila povsod!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala!
    Saj jih samo zbiram, da jih tudi jaz najdem, ko jih potrebujem ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. lepo si nardila.tud na ročicah se lepo vidi sijaj

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx