28. oktober 2009

Šivanje

Pri naši hiši smo bolj lev(n)i za šivanje. Vse kar še zašijemo je tu in tam kak gumb, ki odpade, pod pogojem, da ga najdemo ;) in pa kakšni HUG-eci.


No, pa tudi stojala za šivanke sem že zašila. Nazadnje tega, ki je darilo za prijateljico. Metulj je iz filca in je kupljen.

Rdeča rožica je narejena iz rdečega filca po navodilu Roža iz spirale (glej navodila ;), mini rožice so naštancane.
Ta duhi je nastal po predlogi tamalega člana in je brez rok. (Tako so gospodič želeli :)

Tegale pa je zašil naš tavečji in ugotovil, da šivanje ni tako enostavno, kot zgleda ;)
Pa mu je lepo uspelo. (Miceno sem pomagala: začeti, pa menjati prejico, ko jo je zmanjkalo, pa dati prejico v šivankino uho ;)
Tukaj pa so še blazinice za šivanke, ki sem jih do zdaj naredila:

5 komentarjev:

  1. Super duhce ste zašili. Pohvale tudi sinu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zelo lepe blazinice za šivanke so, duhci pa tudi niso od muh, sploh ta drugi, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lušne so mi tele blazinice za šivanke. Pa ti duheci so tudi prav posrečeni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ni videt, da samo gubme šivate :-) Duhci so mi še posebno kjut.

    OdgovoriIzbriši
  5. No to levo šivanje ti pa gre odlično desno od rok :o))) Ej pa vsi hageci, ki si jih do sedaj zašila - še v ustvarjalni reviji Prostočasnik so bili objavljeni - tako, da imam jaz "repliko" na tvojo oznako šivanja z levim :o)))))))))

    Pa lepo nočko vam vsem skupaj želim ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx