19. november 2009

Še nekaj novih

Ne morem reči - nova serija, ko pa so samo tri ;) Je pa nadaljevanje začetega - izdelovanja novoletnih voščil. Malo sem se zgledovala pri Kristini W, ki je letos naredila celo serijo novoletnih voščilnic.


Všeč mi je njen stil -> malo je veliko, čeprav so mi všeč tudi "bogate" čestitke. Samo za polžjo pošto pa niso primerne ;)


9 komentarjev:

  1. Zelo lepe so. Meni so všeč te malo manj polne, saj se mi zdi da povedo čisto zadosti ;).

    OdgovoriIzbriši
  2. :)) fuuul všečne :))sploh sredinska :)

    OdgovoriIzbriši
  3. So pa zato te tvoje zelo primerne za polžjo pošto in kot si napisala manj je več. Lušne so, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni so tudi všeč, jim nič ne manjka, čisto dovolj "polne"

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem pogledala en filmček pri Kristini na blogu...to vleče iz ozadja štempiljke, dodatke, štance, ni da ni ;)
    Moi dobre so ratale take kot so

    OdgovoriIzbriši
  6. Super in luškano kot vedno :o))) S tem, da moram pridati, da so v živo še bolj super :o)))

    VD

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, I love your beautiful red christmas cards, they are lovely!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite so.
    Rdeča barva resnično naredi prav poseben čar.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx