18. november 2009

Virusi

Napadli so nas virusi. Tamauga tisti pravi, ki mu niso pustili jesti, vse je (pri)šlo nazaj. Danes je že malo boljši, hvalabogu.

Mene pa je napadel virus, ki že razsaja tudi po drugih blogih in se mu reče - jedkanje (etching). Okužila in razložila mi je postopek ena dobra dušica, mojstrica za vse, česar se loti.

Po prvih neuspelih poskusih pravilne peke (ne, ni me toliko zafrkaval postopek, kot me je moja pečica ;) in skoraj polovici prezapečene Fimo mase, ki je pristala v smeteh, je nastalo nekaj verižic.



Še nekaj pogledov od blizu (meni so ti vzorci, ki nastanejo, tako fascinantni).






In še zadnja, ki pa bo ostala kar doma.

12 komentarjev:

  1. Wow I believe this is Fimo? I love it!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Proti takim virusom pa ni treba cepiva... Super obeski so!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni obeski, ta virus naj ostane , drugi pa šc,šc stran!

    OdgovoriIzbriši
  4. uf, uf, sami dobri obeski. Dobro te je 'zdelal' ta virus :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obeski so čudoviti. Sploh ker so malo upognjeni, super izpadejo.

    OdgovoriIzbriši
  6. beautiful pieces Moi. hugs rachxx

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobri so...tale zadnji še posebaj

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo so lepi. Upam, da te bo ta "virus" še nekaj časa držal. Posebej mi je všeč kvadratna violična.
    hugs

    OdgovoriIzbriši
  9. o krasni vsi po vrsti... lepa tehnika, v njih pa je še nekaj drugega.. gotovo so narejeni s posebno energijo..

    OdgovoriIzbriši
  10. Virus jedkanje naj bo vedno dobrodošel :)

    OdgovoriIzbriši
  11. I meni bi taj virus dobro došao!
    Ovo ti je prekrasno...svi su mi super!

    OdgovoriIzbriši
  12. Vauuu te so pa za dol past dobre ... samo pazi, da ne bodo fimo špageti za kosilo :o)))

    VD

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx