1. julij 2010

USA

Prijateljica mi je naročila čestitko za nečaka, ki potujeta čez lužo. Tako z žepkom, da lahko zraven voščila še zatakne par dolarčkov za prve lušte ;)


Barve čestitke so bile takoj jasne: modra, rdeča in bela. Pa da morjo bit zraven zvezdice je bilo očitno. Za podlago sem vzela moder karton (4' 1/4 x 4' 1/4). Prvo stran sem odrezala, ter vstavila bel karton, na katerega sem prilepila rdeče trakove, dodala zvezdice in črke - Et Voilà!
Nič posebnega, je pa tako cakana, ker je tako majhna. Glavno pa je, da doseže namen: preda denarčke.
A se vam še tudi dogaja, da namesto denarčki rečete dinarčki ;) Sem morala prav pazit, da nisem "narobe" napisala.
Čestitko prijavljam na izziv ABC Design blog, kjer so želeli ravno te barve ;) (Hvala Amikadeja za namig.)

10 komentarjev:

  1. Lušna zadeva in vsekakor 100% tematska in super za fanta, ki odhaja v Ameriko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa čestitka!

    Sem takoj pomislila, da si jo delala za izziv na http://abcdesignblog.blogspot.com/, kjer imajo trenutno izziv barve - rdeča, modra in bela. Prijavi svojo krasotico, morda se bo pa še tebi obrestovalo ;-).

    OdgovoriIzbriši
  3. O, hvala Amikadeja. Nič kaj ne spremljam izzivov, ker ni časa še za kaj več, kot izpolnit naročila. Če pa se kakšen izdelek pokriva, je pa super. Hvala za namig ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav luštna je in seveda pravih barv :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta je pa res čisto Ameriška in verjetno je v popolnosti dosegla svoj namen. Luštno!

    OdgovoriIzbriši
  6. H ehe he prav krsna je nastala.Prva ameriška!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zeloo je dobra!!! Mislim, da bo presneto služila svojemu namenu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Superca! Sploh so mi všeč zvezdice :P

    OdgovoriIzbriši
  9. What a beautiful card. Good luck and thanks for joining in on the fun at ABC Toys and Crafts.

    OdgovoriIzbriši
  10. Fun! Fun!! Love this layout and the clean and simple design of this card. You've totally captured the essence of the challenge at ABC Toys & Crafts. Thanks so much for playing!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx