24. avgust 2010

Pero

Že dolgo so me mučile homemade štampiljke in sem iskala primeren material, da se lotim šniclanja. Kdor išče, ta najde, pravijo in še res je ;)
Tako je nastala ta moja prva lastnoizrezljana štampiljka - pero. Seveda ne sega originalom, ki jih izrezuje Geninne, niti do kolen. Pa kaj, meni je všeč, čeprav je nepopolna v svoji popolnosti ;)

Seveda pa ni ostalo le pri šniclanju, ne, ne! Prvo lastnoizrezljano štampiljko je bilo seveda treba uporabiti tudi na čestitki. In ker je pero, je bila odlična za podlago ptičku.

18 komentarjev:

  1. Meni se zdi tole pero krasno. V svoji popolni nepopolnosti ali kakrkoli že, je unikat in tega pri kupljenih štampiljkah ni.

    Iz česa si pa rezljala, če ni ravno skrivnost? Zdi se mi kar solidna površina za kakšno radirko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupila sem kar komplet za izdelavo štampiljk in ta masa se mi zdi še mehkejša od radirke. Lepo se je dalo izrezovati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oj! Tole je zadeva, ki tudi mene silno matra, da jo sprobam. Tebi je uspelo v nulo! Kot vidim, si uporabila carving block. Imajo jih tudi na Blade Rubber stamps!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super štmpiljka ti je ratala. Tudi sama obožujem Geninne ročno izdelane štampiljke.

    Kje pa si kupila kompelt za izdelavo čestitk?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, Majda, točno to je ;)

    Tanja, pri Blade Rubber Stamps sem ga dobila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo pero si izrezljala, se mi nič ne zdi, da bi bilo nepopolno :)
    Zdaj pa naprej, a ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni se zdi tole pero enkratno... super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je kot pravijo ostale!!Meni se zdi popolno!!!!Super ti je uspela štempiljka!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si jo izrezljala in krasen motiv izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim, da se nobena štampiljkarca ne bi branila takega peresa. Krasno je!

    OdgovoriIzbriši
  11. Nepopolno? meni je tole pero čudovito. Pa dobro si se spomnila za motiv - pero je dokaj uporabna zadevca. Tudi mene že nekaj časa "matra", da bi si naredila štampiljko, a se nekako ne spravim k delu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke za prvo štampiljko!
    Super izgleda in čestitka je prav lepa :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Neverjetno česa se vse lotevate?! Meni se zdi pero enkratno in zame dovršeno. Super je narejeno, super se da uporabiti in to je to. Kaj pa je v bistvu merilo za dovršenost?

    OdgovoriIzbriši
  14. aaaaaa, krasno pero je nastalo! Pa zelo uporabno bo tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Neverjetno in čudovito. Upam, da jih kmalu vidimo še več. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Meni je nadvse, nadvse všeč ta čudovita štampiljka in pričakuj z moje strani še več vprašanj glede izdelave štampiljk in tega kompleta - kajti že nekaj časa me prav takšno početje močno zgečka po ustvarjalni plati srca :o)))

    VD

    OdgovoriIzbriši
  17. :) zakon so tele homemade štampiljke :) samo kaj, ko se guma tako hitro skrha ;(

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx