12. oktober 2010

Mini okraski

Naši mobilci so dobili okraske. Že kar nekaj časa imam doma skrčljivo plastiko (Shrink plastic), pa se nisem spravla zraven, da bi kaj iz tega naredila. Ko pa sem se, so obeski za mobilce tako hitro poleteli z doma, da nisem uspela vseh pofotkat ;) Zato so tukaj samo naši okraski in pa 2, ki še nimata svojega lastnika.
Tale (še vroč) pa je izrezan z okroglo šablono (Marianne design). Ker sem uporabila napačno blazinico, se odtis ne vidi :( Mi je pa sam izsek zelo lep.

6 komentarjev:

  1. Lahko povem iz prve roke, da so krasni - za postopek izdelave pa prisegam, da imaš nekje pod mizo čarobno palico :o))) Abra kadabra in vse se naenkrat zmanjša - neverjetna je ta ustvarjalna tehnika :o)))

    Jaz pa imam takega lušnega medvedka na mobiju ... in Medolina na ključih mucko :o)))

    OdgovoriIzbriši
  2. ap, tale plastiak ej res čarobna in meni so tako všeč ti pomanjšani motivi...sploh snežakec je lušten!

    OdgovoriIzbriši
  3. did you do the last one on a bog shot or cuttlebug? I didn't understand the translation. very nice!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. @Marjanne, I cut it with BigShot, but I think you can cut it with Cuttlebug too.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem tudi bila navdušena nad temi čirule-čarule zadevami :) Pisani so sploh lušni in ta posebna oblika je res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res so luštni ti okraski za telefončke!Zadnja oblika je tudi super!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx