13. oktober 2010

Oranžna

Ne, nismo več pri temnomodri in šeboljtemnomodri. ;) Že nekaj časa mu je najljubša barva oranžna (potem pa rdeča). Priznam, prejšnja čestitka z listi je bila zanj (To štampiljko sem kupila, ker mu je otroček tako podoben. ;) Pa se mi je zdela preveč resna, premalo otroška, zato sem mu naredila novo - v njegovih barvah z obvezno želvico ;)

To sem odtisnila na navaden papir in pobarvala s Copici. Papir ni dopuščal mešanja barv, saj je barvo takoj vpil. Pa je tudi tako OK ;) Za očko sem ji dala perlico in sedaj se ji očke tako ponosno svetijo.
Želvico je dobil v Münchnu, v trgovini Stempeloase, ko ga je lastnica, zaradi dolgih lask in nežnega obraza, zamenjala za punčko ;)
Napis je bil zraven želvice in ker je čestitko dobil post festum, je kar pravšnji ;) Seveda je že prej dobil čestitko, ki pa je nisem naredila jaz, ampak sem jo kupila pri talentirani Rach. 1x za spremembo. In ko mi reče: "tvojo pa še dobim", mi ni preostalo druga kot da mu jo naredim ;) Takšna je tale zgodba.

7 komentarjev:

  1. Ha ha, Taj že ve kako je to, mora dobiti tudi čestitko od mame. Prav ima. In tale je pravšnja za njega. Taka vesela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, ta je pa dobra. :) Glej, da ga ne boš postrigla, mogoče boš še kakšno štampiljko dobila. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. z zamudo TAJ VSE NAJBOLJŠE. Krasno voščilnico si mu naredila. Pa nikar ga strič, upoštevaj Natašin nasvet :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo barvo si je izbral - toplo in gorečo - ljubečo :o))) Meni sta všeč obe, na tej čestitki mi je želvica taka pikica na i, na tisti spodaj pa je res njegova podoba :o)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, naši imajo najmanj od nas! Lušna je, zelo, pa barva mi je neskončno všeč!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx