16. november 2010

Za prvi rojstni dan

Za fantka, ki ima danes 1 leto.

Čestitka z digi štampiljko Mo Manning, pobarvano s Copici.
Ker je za fanta, ni preveč načičkana, tako sem samo z MS puncherjem izsekala napis, z Inkadinkado štampiljkami pa naštempljala balone različnih barv in pa eno svečko ;)

 
 
Happy birthday Barthélemy.

6 komentarjev:

  1. Lušna zadevica in simpatičen motiv s tem fantkom in psom. Pa ti baloni se mi dopadejo.

    OdgovoriIzbriši
  2. :) luštna, ravno pravšnja za fantka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna in lepo sestavljena. Baloni so super , prav tako napis.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna!!!Motiv, pa baloni,... ful mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je ta nežnost, ki veje iz teh čestitk - kot taka prijazna sapica so :o)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx