20. april 2011

Za Videka

Tokrat je na vrsti Hanin starejši brat Vid. Kar naenkrat me je zaneslo v oranžno. Naš tamau jo obožuje, upam, da bo Videku tudi všeč.
Posadila sem ga kar na muffin in oblekla v oranžno majico in turkizne hlače. Modne barve so narekovale črte na podlagi ;)
Že dolgo nisem delala vrtnice, pa je tako enostavno, da ne pozabiš. Sicer pa še vedno lahko grem pogledat k Marii, kjer sem našla navodila.
Koliko je star, sprašujete. Številke je spet skrita ;) 8 luknjic za vrvico in mašeljc v obliki 8 -> čisto dovolj, da se ve ;) Lani je dobil 7 vetrnic.
Tokrat brez podpisa, samo še želja da bi imel magičen rojstni dan!

10 komentarjev:

  1. Prekrasna je v tako lepi živi barvi. Verjamem, da mu bo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako lepe živahne barve in mislim, da nisi nič zgrešila, poznam kar nakaj fantov, ki imajo zelo radi oranžno barvo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna ideja z mašnico zavezano v 8. Fantje imajo pa itak zelo rjavi oranžno in pa presenetljivo ampak rumeno tudi☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa, živahna in navihana v teh barvah. Kot nalašč za 8-letnika ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oranžna je meni zelo ljuba barva... Vidu bo tudi sigurno všeč... Krasna mašna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno izgleda in z oranžno res ne moreš falit ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. jaaaa, oranžno! energijsko, toplo, veselo - navdušenje bo zagotovo popolno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj kako je čudovita ta tvoja skrivalnica njegovega rd in pentljica v osmički - nadvse izvirna ideja ... in tudi meni je všeč oranžna in tudi mi želimo Videku vse naj, naj ...

    Odmevčica

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo mi je všeč prav zaradi barv, ki so tako sveže in spodbujajoče. Zagotovo mu bo všeč. To, kako vedno skrivaš številke pa je itak zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepe barve si izbrala za fanta. jaz vedno vzamem modro in zeleno :-((

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx