30. maj 2011

So sweet

Spet sem malo kombinirala štampiljke s pomočjo tehnike maskiranja. Naredila sem kar nekaj odtisov, tako lahko v bližnji prihodnosti pričakujete več podobnih sličic ;) Najprej sem izkoristila sposojen lonček z marmelado ;) Tako se je napis in nato naslov kar sam ponudil: SO SWEET. Tudi mladiček kužka je tako sladek :)

Tilda je pobarvana s Copici, nato pa sem še 1x maskirala in za ozadje uporabila pisavo. 
Marelična marmelada je narekovala oranžno, ki sem jo kombinirala z rjavo. V teh barvah so tudi vrtnice in trakova ter potiskan papir za ozadje.
Za fotografiranje sem si sposodila sinov kipec fanta s kužkom (Willov Tree). Revež si tako želi psa, pa je alergičen nanje :( Tako si na tak način pomaga(mo) ;)

5 komentarjev:

  1. Odlično si tole skombinirala in Tildiko posadila na kozarec. In pa seveda prečudovite oranžne barve :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo, spet ena popolna kombinacija. lepo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. fantastično... mojstrsko pobarvano, pa krasna kombinacija barv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sladka kot marmelada na kateri sedi deklica. Lušno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx