26. september 2011

YOU ROCK

Čestitka za moškega, pravzaprav mojega dragega in zadrega, kako jo okrasiti. Iz zagate me rešijo zastavice in pa zvezde, ki sem jih izsekala s Spellbindersovimi šablonami. Podlago pa sem tudi malo poštempljala. 

Napis YOU ROCK mi je prišel odnevemkod. Iskala sem primernejše, pa se mi je ta skozi motal po glavi. Najprej sem nameravala na zastavice napisati njegovo ime, pa je bilo premalo prostora za 4 ;) In tako je zmagala prvotna ideja. Potem sem šla gledat kaj pravzaprav pomeni ta fraza in našla: You are really great. OK, to drži ;)


Edvin je pobarvan s Copici v podobnih barvah kot so papirji za podlago. Uporabila sem tudi črno (pravzaprav je zeeelo temno sivo op.p. ;) kar je zelo nenavadno zame, pa saj smo stalno izpostavljeni novim izzivom in to je bil zame kar velik podvig. 
Ta napis se mi je zdel tako pripraven, da sem ga dodala.
Za zvezdice sem uporabila papir iz istega paketa, jih obrobila z bleščicami, zgornje pa cele premazala.
Čestitka je samostoječa, te so mi najljubše če jih postaviš na ogled ;)

4 komentarji:

  1. prav lepa je!!meni je čisto jasno, zakaj se ti je po glavi motal You rock :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je. Tako lepo je barvno uravnotežena, da jo je pravo veselje pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zastavice in zvezdice se mi zdijo pika na i. Tudi jaz rabim zvezdice, nujno...:):), pa jih v slovenskih trgovinah še nisem zasledila, v tujih pa (zaenkrat) še ne kupujem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo si se potrudila za svojega dragega, pa saj si res zasluži :))) Lepe barve, dobra kombinacija in zastavice in zvezdice vedno vžgejo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx