3. september 2011

Zloženka

Idejo za obliko te zloženke (folded card) sem dobila pri Kristini in je prišla prav, saj je sekica potrebovala čestitko za B.jevega strica (visoka okrogla). Naredila sem ji eno s številko, pa ji ni bila všeč (ker je s številko ;), zato je vzela to.  
Papirji, ki sem jih uporabila so KaiserCraft (Up, Up & Away Collection). Kroge za rožo pa sem izsekala iz različnih papirjev (največkrat ostankov ;) Vse skupaj sem na papir pritrdila z razcepko (domače zaloge). Robove pa sem poštempljala s Stempelglede svirli. Na desni strani sem s MS punčerjem izsekala napis, v notranjosti pa sem prilepila izsekan lik (Spellbinders) za voščilo. 
Preprosta, pa vendar polna čestitka.

6 komentarjev:

  1. Lepa je in všeč mi je kombinacija barv. Bolj jo gledam, bolj mi je všeč...:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je in dobro si se znašla z zapiranjem :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa in topla, se čuti bližajoča jesen ?

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je všeč!Čudovita barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  5. tudi ta tvoja voščilnica je taka izvirna, bogata in topla. Zelo posrečena kombinacija! Hvala za lep vikend :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx