26. oktober 2011

Angelčka




12 komentarjev:

  1. Kje si pa te kupla? :))))) Krasno si tole sestavila in ustvarila 2 čudovita angelčka. Jaz jih imam tako rada v vseh variantah. In super, da si dodala še komad, že dolgo nisem slišala te pesmi.

    OdgovoriIzbriši
  2. V ta namen sem kupila samo krilca, ostalo so delčki za verižice.
    Je pa tudi meni ta komad tako všeč in se mi je ves čas motal po glavi, tako sem tokrat pustila, da govorijo samo slike in glasba ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. No sedaj vem vse. Super angelčka si sestavila☺ Tudi sama jih obožujem v vseh oblikah. Ravno včeraj sem kupila svetleča angelska krilca, pa še nimam ideje kakšni angelčki bodo nastali♥

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako huda ideja! Krilca imam tudi jaz, le, da so srebrna, pa kar nisem vedela, kaj bi z njimi. Nora ideja za oblekico, res, vsa čast!

    Komad pa itak eden boljših naših!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni sta angelčka zelo všeč. Krasna ideja in kombinacija, pa tudi zračnost se jima poda - glede na 'poklic' ;).
    Izgleda pa, da je nekaj 'angelskega' v zraku, saj tudi jaz ravno te dni tuhtam, kakšne angelčke bomo delali z otroki...

    OdgovoriIzbriši
  6. tudi jaz sem nora na angelčke in tale dva sta res posrečena. kdor zna, pač zna

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole si pa noro dobro skombinirala. Enkratna sta!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepa sta. In ta barva mi je tako ..... domača.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam drage dame. Eden že krasi moj vrat, drugi pa ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno si se znašla in prav čudovito izgledata!
    Lepo si jih zložila skupaj :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx