6. december 2011

Razumnost

Smo vedno razumni? Se kdaj zalotite, da vztrajate pri nečem, ker ste VI tako rekli in prevlada EGO?

6 komentarjev:

  1. Razumnost - zdrava kmečka pamet, oziroma moja sestra lepo reče, da pozna ljudi, ki so pametni in takšne, ki so "naravno butasti" in takim ni pomoči, tu ni pomembna šola, izobrazba, takim ljudem enostavno manjka razumnosti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako kot je Simona napisala.
    Zdrava kmečka pamet !!! Ta se vedno obnese :).

    In če globje pomislim,razmislim ,je včasih pri mojih treh trmastih najstnikih
    "ker sem jaz tako rekla"
    totalno brez haska.
    Raje preštejem do deset in globoko vdihnem.Je tudi za pljuča bolje ;) .


    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Priznam, velikokrat nisem razumna, ker čustva prevladajo in vztrajam pri stvareh, ki niso nujno najboljše. Ko pa razmislim in se pomirim, pa velikokrat uvidim svojo zmoto in zadeve opravim bolj razumsko :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Če pomislim tako nazaj, tudi desetletja nazaj, se ločnica med razumnostjo in čustvi, ki so velikokrat premagala razumnost, bolje vidi ... nekako se mi zdi, da dobi tudi razumnost z leti močnejši odtenek barve ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  5. hmm, razumnost?!vidiš moj razum je pričakoval danes besedo radodarnsot, simbolično pač, ker je danes Miklavž.
    trudim se biti razumna- to najbrž pomeni,da želim razumeti svojega sogovornika in slišati, ker mi želi dejansko povedati. enako si želim tudi jaz biti uslišana in pravilno razumljena, a mnogokrat je ravno nasprotno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Razumna pa sem, čeprav se vedno le ne obnese, ampak ravno zato zmagujem, ko najdem tisto dobro in pravo zaradi česar se razumnost obrestuje. Celo življenje se učimo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx