22. december 2011

Veselje

6 komentarjev:

  1. Danes preprosto čutim veselje in radost. Včeraj sem bila v naš čudoviti prestolnici,prijateljevala, občudovala lučke, se sprehodila ob stojnicah in srečala sem celo jelenčka s sanmi, pa tudi Božiček mi je pomahal....Le kako človek nebi bil vesel!

    OdgovoriIzbriši
  2. Veš kaj razmišljam že dva dni: kakšna je razlika med radostjo in veseljem? Želela sem definicijo, pa je nisem našla v slovenskem jeziku. Našla sem nekaj v angleškem in pravi, da je veliko razlag, ampak načeloma je radost več kot veselje, ogromno veselje. Bi se kar strinjala s tem, radost te verjetno res prevzame celega, veselje pa je začeta pot radosti. December je veseli mesec in to je čas, ko se ljudje tega najbolj zavedajo, največ se veselijo, smejijo. Meni je zadnje dni veliko veselje pripravljati in zavijati drobna darila, kar ne morem nehati. Zraven pa seveda obvezno mrmranje božičnih pesmi.

    OdgovoriIzbriši
  3. tudi jaz že dve jutri vstajam vesela.Še sama ne vem zakaj.mogoče zato, ker se zares bliža moj največji praznik-BOŽIČ. meni veliko pomeni Božič.zame je to rojstvo upanja. moja luč, ki me vodi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam z Vladko - veselje je lahko začetek radosti, oziroma radost sestavlja veliko veselja. Sama se trudim, da bi bila vesela. Vedno pa mi žal ne uspe.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala @Vladka, tudi sama sem razmišljala o razliki med veseljem in radostjo in bi se kar strinjala s tabo. Pa se mi zdi, da je radost bolj trajna, medtem ko lahko trenutek sreče traja tudi samo hipec.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx