12. december 2011

Zanesljivost

Ko iščem asociacije na zanesljivost se mi kažejo same tehnične stvari.
Pa vendar pričakujemo tudi od drugih (ljudi), da so zanesljivi.
Kaj pa mi sami?
Smo zanesljivi?
Se držimo obljubljenega ali iščemo izgovore, da ni treba?

4 komentarji:

  1. poznam kar nekaj ljudi na katere se lahko 100 in več % zanesem, še več pa jih poznam na katere se ne morem.
    sama se štejem med prve.kar obljubim , to storim, za druge prav gotovo, zase pa občasno zatajim ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Poskušam biti takšna, da bi se ljudje lahko name zanesli. Vendar priznam, da mi vedno žal ne uspe.

    OdgovoriIzbriši
  3. To pa je ena izmed stvari, s katero se pa lahko pohvalim :))) Čeprav sebe velikokrat premalo cenim, ampak vendar vem, da sem zanesljiv človek in kar obljubim, to naredim. Le resne prepreke mi lahko to onemogočijo. Meni je to zelo pomembna stvar in ker sem sama stroga v tem smislu, sem glede tega stroga tudi do drugih. Znam pa hkrati zelo cenit to vrlino.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ravno lani decembra sem pisala o tem ( http://creatissimo.blogspot.com/2010/12/zanesljivost.html ). Zame je zelo pomembna, tako pri meni, kot pri drugih.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx