25. januar 2012

Mislim nate

Zanimiva se mi je zdela ideja z uporabo "negativa" izseka. Ideja videna tukaj.

 S 3D blazinicami je pritrjen na podlago, sence pa naredijo svoje. ;)
 
Še bel mašlc in roža ter napis in čestitka je končana.
Namenjena je prav posebni osebi. Naj ji spet sije sonček.

8 komentarjev:

  1. Zelo lepo pride. Vidiš koliko je enih tehnik, ki jih sama sploh ne uporabljam in tičim za enimi in istimi. Tole se mi res dopade.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izpade. Pa barva je lepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. ja,luštna tehnika. tokrat pa tudi lep potiskan papir oz.barva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo kakšen lep naziv prav posebna oseba :o))) HVALA sem ji našla mesto v srcu in na polički :o)))

    Vse dobro vsem ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je tudi všeč uporaba negativa in/ali pozitiva (pa še oboje lahko uporabiš in nič ne gre v smeti), izbočenost in sence pa dajo svoj poseben pečat. Lepo si skombinirala voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Takoj sem pomislila nanjo ... voščilnica je prekrasna, ideja sploh, ti pa tudi, ker ji stojiš ob strani. Objem!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx