27. januar 2012

Rože

Zelo enostavna čestitka z dobrim efektom embosiranih rožic.
Polperlice pa so pika na i.
Dodano 29.01.2012: Zamenjala sem fotke, na prejšnjih se ni dobro videlo embosiranih rož.

Navdih sem našla pri Papertrey ink
Napis je splošen zato je čestitka primerna za vsako priložnost.
Zvezda (pardon rožica) čestitke pa je izsekana roža.

8 komentarjev:

  1. ful mi je všeč ta enostaven in vendar učinkovit način.sem že sprobala ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole sem videla v živo in mi je zelo všeč tako zaradi barvne kombinacije kot zaradi vesele narave. Res zelo fletna zadevica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res lepa. Preprosta a učinkovita.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiiii belo z rdečimi pikami :o))) Zelo je lepa ...

    Vse dobro vsem ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo preprosta in zelo zelo lepa. Mi je všeč barvna kombinacija :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx