6. februar 2012

Valentinčkasto - Love, love, love

Z belimi svirli poštempljana rdeča osnova. 

Nanjo pa s 3D blazinicami pritrjen osrednji motiv.
En napis rdeč, ostali roza, da zgledajo kot odsev. Belino vmes pa sem zapolnila s srčki.
Za dopolnitev pa še 3 polperlice, pobarvane s Copicom.
Ideja: pinterest.com.

Pa ne pozabite vsaj dvema osebama povedati, da jih imate radi (ena od teh ste vi ;)
Pri Vladuški se imamo še vedno radi ;)

5 komentarjev:

  1. Tudi sama sem preko vas ustvarjalk prav vesela da prihaja Valnetinovo, da se imamo radi, da si to povemo, da to slišimo.... in tvoje Valentinčkovo love, love je čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  2. Če prejmeš takole voščilnico, pa veš, da si (vsaj enemu) precej pri srcu!
    Srčkano, zelo! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si združila te svirlike in napise in nastala je taka prava zaljubljena čestitka. Mi se mamo radi, radi, radi, radi :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. ja, tudi meni so zelo všeč tile svirlčki ( kaj bomo kamlu iznašli slovenski izraz za njih - po naše bi bili "f'rlci".Všečmi je tudi ta fora z roza napisom in potem še z rdečo, ker zgleda #d, čeprav ni.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx