23. april 2012

Vsega po malo

Spet je pela pašta mašina, bolje rečeno škripala ;)

Nastalo je nekaj novih obeskov, nekaj verižic pa sem samo sestavila skupaj iz že davno narejenih stvari.


Tako je tukaj nekaj igračkanja s folijo, nekaj listov, nekaj a la Julie Picarello in nekaj Sutton Slice.

8 komentarjev:

  1. zanimivi in tako različni obeski.
    jaz pa čakam na tvojo drugo prečudovito fimovo čarovnijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooo kakšna kolekcija je nastala :o))) in o kakšni fimo čarovniji govori Natalija :o))) Daj no mi smo ful firbčni ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Olala,koliko lepih izdelkov si ustvarila .
    Pridna,kot vedno.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna zbirka! Najbolj se mi dopade prva v spodnji vrsti. Njams :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa in raznolika zbirka. Meni sedejo pisani krogeci.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uhh, huda zbirka :) Mi je všeč, da je vsak drugačen.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepo jih je videti takole na kupčku. Raznoliki pa vendar vsi tvoji. Lahko si ponosna nase.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepi primerki. Sploh zato, ker sem jih videla v živo in vem, da je še veliko detajlov, ki jih je na fotografiji težko pokazat.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx