17. september 2012

Ne moti

Pridi ali ne moti?



















Enkrat eno, drugič drugo. Kakor bo hotela.



Metuljčki vabijo, 
medtem ko slon pravi: 
ne moti me sedaj, potrebujem mir.


Napis sem naredila z izsekanimi črkami, ki sem jih pobarvala in poštempljala. 
Teksturni papir da tagu posebno noto in je prijeten na otip. 


Takole pa zgleda obešen tag na vratih.


Zanalašč sem za NE MOTI zbrala rdečkaste tone 
in za VSTOPI zelenkaste ;)

Sedaj bo treba samo še počakati kaj bo rekla nova lastnica.




12 komentarjev:

  1. Tole je pa hudo dobr! Posebej rdeč mi je fenomenalen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Rdeč je super, ampak meni je še posebno všeč metuljčkast, barve so čisto po mojem okusu. Prav paše nekaj novega in drugačnega, čudovita sta oba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja. Verjamem, da bi tudi naša dečva imela kaj takega, samo malo me skrbi, da bi bil pri nas večinoma na "ne moti" strani. :)
    Lepo si naredila, že na daleč se vidi, kako je stanje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful so luštni, čeprav tudi napis PRIDI IN NE MOTI nebi bil slab☺

    OdgovoriIzbriši
  5. Helena in Metuljčica, verjetno sem se narobe izrazila, to je en obesek za kljuko, ki ga obračaš ;)

    Sonja, ti verjamem, pa vseeno otroci odraščajo in potrebujejo zasebnost. Jaz že trkam na vrata, če so zaprta, samo ne čakam, da me povabijo. Naslednja faza bo ta ;)

    Andreja, se popolnoma strinajm ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super tole... popolno dodelano, da o ideji sploh nič ne rečem... bi imela eno za službena vrata :)) Se ve, s katerim napisom, he he.

    OdgovoriIzbriši
  7. ta hip bi na mojih vratih visel SLON, ker rabim mir, da zaključim moje raziskovanje, v glavnem pa bi visel vabeči metuljček. itak metuljček :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim, da si bila zelo ustvarjalna v času mojega dopusta in ustvarila ne samo veliko, ampak zelo lepe stvari. Pa tudi pri fotografiranju se vedno bolj trudiš vidim, zelo pohvalno :)) Odlično si skombinirala tole obešanko.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno narejeno...motiva sta pa tako drugačna kot je njuno sporočilo. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx