11. marec 2013

Čokoladna skušnjava

Neža je na svojem blogu objavila recept za torto s slikami, pri katerih ne moreš ostati ravnodušen. Malo sem se še upirala skušnjavi, tokrat pa me je premamila in sem jo naredila.

Naša je BILA takšna:


Poskusite, ne bo vam žal ;)


6 komentarjev:

  1. O, super, sem že naročila kuharsko knjigo pri Vladki, kamor gre tudi ta recept, zaenkrat pa se v moji pečici peče vse kaj drugega kot torte. Ampak, me mika, tebi je super uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Njami, njami. Ima samo eno pomanjkljivost, da je nisem bila deležna en kos :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. mmmmmmm se mi kar sline cedijo .... joj sem na dijetiiiii .... :)))) lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo, zdajle bi se mi prilegel en košček.

    OdgovoriIzbriši
  5. Se mi že cedijo sline. Definitivno jo bom naredila. Hvala za povezavo do recepta.

    OdgovoriIzbriši
  6. O, tudi jaz bi en košček. Zgleda slastno njami:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx