28. marec 2013

Presenečenja

Te so nastale kot presenečenje za Craft it forward projekt. Ker se nobena ni prijavila, sem sklenila, da jih podelim tistim ustvarjalkam, ki so že pošiljale svoje izdelke. 


Eno sem že v štartu namenila McCrafty, ki si je izbrala obesek vijolične barve, prav takega moja soimenjakinja Martina, oranžni verižici sta si zbrali Metuljčica in Vladuška, Keti je izbrala roza obesek.

Upam, da so vam všeč in lepo jih nosite.

16 komentarjev:

  1. Všeč, všeč, všeč :) Idealne za kakšno belo poletno obleko ali hlače z barvno usklajeno majčko. Ja, res jih lepo nosite!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo Všeč. Nisem je sicer še nosila ampak zagotovo bom. Danes sem na pošto končno oddala tudi tvoje darilce, zato jutri le počakaj poštarja ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni obeski, tako živahni!

    OdgovoriIzbriši
  4. res so lepi, v živo še bolj, pa kristalček se lepo zasvet...hvala še 1x

    OdgovoriIzbriši
  5. Naj se sliši kakorkoli, meni ogrlica prinaša srečo. Hvala ti Martina.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne so in srečna sem, da sem ponosna lastnica ene od njih :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite so! všeč mi je vzorček. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasni koščki nakita v še bolj všečnih barvah ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga moi, da se ti zahvalim špe tukaj. Res sem vesela, da sem lastnica enega tako čudovitega darilca. HVALA:

    OdgovoriIzbriši
  10. Jupiiii za barve, mogoče pa preženejo to turobno sivino zunaj :o)))

    Objem ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Martina, tole je pa zelo lepa kolekcija. Super so.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx