2. maj 2013

Zlata poroka

Narejena po naročilu za par, ki bo obnovil obljubo, dano pred 50. leti.





Čestitka se odpira kot dvokrilna vrata in na prvi strani je poročna fotografija.


5 rdečih vrtnic v desnem zgornjem kotu predstavlja 5 dekad njunega skupnega življenja.


V notranjosti je na levi strani prostor za novo fotografijo, ...


...  na sredi pa prostor za voščilo.


Lahko pa tudi obratno ;)


Namesto traku sem uporabila čipko za starinski pridih.


Naročnica je bila zadovoljna.
Upam, da bo všeč tudi prejemnikoma,
ki jima želim še veliko skupnih, srečnih let.

13 komentarjev:

  1. Čudovita! Všeč mi je postavitev in izbor papirja. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Rdeča in zelena barva voščilnice mi govori, da je njuna ljubezen še vedno živa. Zelo lepa in bogata!

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako je lepa in kakšna obletnica vauuu :o)))

    Tudi meni je izbor barve čestitke nadvse všeč ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  4. uau kako je lepa! všeč mi je oblika in pa barve, ki so pravšnje za priložnost. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je krasna! Zelo mi je všeč, koliko simbolike si vpletla.

    OdgovoriIzbriši
  6. Precudovita je. Krasno si izbrala papirje in dodatke. Tako nezna, elegantna in lepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita, prava za to priložnost, poleg ostalega mi je všeč tudi ideja o drugi fotografiji.

    OdgovoriIzbriši
  8. Res prekrasna... na vse si pomislila in ne dvomim, da bo prejemnikoma všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo je lepa. Super ideja za dve fotografiji z "malo" razliko v letih :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. iz te voščilnice zares veje trdna ljubezen, zaupanje, spokojnost...kar me osebno preseneča, saj rdečo uvrščam med ognjevite barve. lepa je!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelepa, še posebno za tak dogodek!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx