4. december 2013

HUGi

 en HUG



dva HUGa


trije HUGi


3x lahko ugibate kateri je za "našga tamauga"
:)

10 komentarjev:

  1. Jaz pa vem, jaz pa vem, ta z zelvo :)))) Kako so sladki :)

    OdgovoriIzbriši
  2. :o))) tudi jaz vem :o))) bo šel v šolsko torbico za srečo ?

    Ah, ja, tudi midve z Medolinko rabiva danes objemčke ...

    Objem tudi tebi ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo prisrčni! Tudi jaz mislim, da tisti z želvo.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako so ljubki!!! Prav čudovito sladki in želvica je verjetno za...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ljubki so.
    Vaš pa je zagotovo želvji, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  6. iii, si se lotila filca :)
    ja,itak, da je želva tista...

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo prisrčni so tile tvoji Hugi...lepo..

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx