29. januar 2014

Belo na belem

Hčerka prijateljice praznuje okroglo, zato sem ji naredila čestitko. Ker pa nima rada načičkano, je vse skupaj minimalistično. Zato sem dobila idejo s številko na sredi in venčkom okoli.

Venček, ki simbolizra večnost in neskončnost, 
se mi je zdel tako primeren okras.
Pa še okrogel je ;)

Podlago sem vroče embosirala s kristalčki, saj bi bela preveč silila v ospredje. 



Številko sem naredila s pomočjo večih izrezanih številk 3 in 0, ki sem jih zlepila skupaj, da sem dobila tretjo dimenzijo. Nato sem kosa pobarvala z belo in dodala strukturno pasto z bleščicami.
Ker ima rojstni dan pozimi, izgled snega na stevilki ne zgleda napačno, pa še malo jo poudari.


Tudi notranjost je bela na belo, papir pa sem okrasila z robno štanco.


Tudi sama si je podarila čudovito darilo: gledališko predstavo z najljubšim igralcem.

Uživaj v predstavi in vse naj, naj!

Čestitko prijavlam na 100. izziv pri CRAFT-alnici.

22 komentarjev:

  1. Sama imam vedno težave z belino, tebi pa čestitke za tole voščilnico. Sneg na številki je super, pa tudi cela zunanjost in notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa, elegantna. Sneg na številki je enkraten. V stilu z naravo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vedno je poseben izziv narediti enobarvno cestitko in belina je se dodaten izziv. Odlicno si naredila, res je prava taka zimska in elegantna. Lepo ozadje in vencek krasno dopolnita stevilki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je. Številka je fantastična, celoten izgled pa je zelo eleganten. Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je ker je bela a hkrati zanimiva v vseh detajlih, ki si jih uporabila :).

    papa

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je tale bela voščilnica. zelo lepa.tudi štampiljka s pisavo vedno tako lepo izpade na tvojih voščilnicah in nakitu pa škatlicah.

    OdgovoriIzbriši
  7. Preprosto lepa :-))
    Hvala, ker praznuješ z nami in se igraš v 100tem izzivu CRAFT-alnice! Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Bele voščilnice me vedno čisto očarajo. Kar ne morem verjet, kako lepo lahko izpadejo. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je.
    Hvala, ker sodeluješ na 100. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimivo, koliko se da povedati s samo eno barvo. Čudovito elegantna je. Zelo mi je všeč., Pa še super si jo pofotkala.

    OdgovoriIzbriši
  11. tudi meni je zelo všeč, ker je tako elegantna. lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivna je čestitka.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi meni je všeč belina, eleganca...
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasna je, vsa bela z dodatkom bleščic, pa še fotke so čudovite. Te lahko vprašam, katero šablono imaš za številke? Super izpade, da je 30-ka tako velika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te številke so iz Papertray Ink.
      https://www.papertreyink.com/pti-dies/papertrey-ink-by-the-numbers-die-collection-set-of-9/

      Izbriši
  15. Super je in struktura na številki ji da še večjo eleganco

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita je, meni so zelo zelo všeč bele-bele voščilnice, tako čisto delujejo.
    Hvala, da se igraš z nami v 100-ti Craft-alnici; Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx