26. februar 2014

Mavrični metuljčki

Vladka nas je izzivala s svojimi pikicami
in sem nasedla ;)


Kar naenkrat se je pojavila ideja s pikčastimi metuljčki,
ki sedijo na kvadratkih enake barve.


No, kvadrate so zamenjali krogi in na začetku je bilo 5 metuljev.


Pa se nikakor niso mogli dogovoriti 
kako bi se postavili na čestitko.


Zato je moral priti še eden.


In ker noben napis ni pasal zraven,
sem ga kar sprintala.


Sedaj pa izzivam vas, da naredite kaj s pikicami ;)

24 komentarjev:

  1. Lepa pisana, voščilnica. Ozadje voščilnice, je papir, ali štampiljka?
    Krasno zgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Renata, to je štampiljka. Se mi je zdelo preveč pusto belo ozadje.

      Izbriši
  2. ooooooooooooo vse barve mavrice :). O tovjem izzivu bi bilo vredno razmisliti - ideja je že, samo na izvedbo bo potrebno počakati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo lepo si to naredila...tudi sceno si lepo pripravila.
    Vse je v stilu kot mora biti.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Na pikice pa tudi jaz zmeraj padem. Zelo lušna voščilnica, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, zelo, zelo prisrčna...prav vse mi je všeč, od ozadje do barv in pikic...perlice na metuljčkih in napis pa še dodajo piko na i!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kar ne moram se je nagledati, tako lepo je pisana in barvita. Tudi postavitev jse mi zdi prikupna. Zdaj pa res že kr hlepimo po pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je živa...kar polepša dan...

    bila sem izzvana...:)...pikice bodo na mizi :)

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Pisano in še polno metuljev, moje srce si že ogrela s to voščilnico ;))

    OdgovoriIzbriši
  9. Pametno, da si nasedla. Krasno stvar si naredila. čao

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite pikice in barve. Še dobro, da si se lotila, saj je napis pri meni opravil svoje - obarvala si mi dan!

    OdgovoriIzbriši
  11. I, kako lepo, pikasti metuljčki, le kako nebi bili všeč metuljčici. Enkratna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna ideja, tako sveže in pisano deluje! Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita je! Pikice so že v delu, objavim kmalu :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako krasna voščilnica mavrično-pikčasta, popolna kombinacija;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Pikice, pikice, vedno aktualne, vedno modne. Enkratna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ne izzivaj! :-))) Super so se zmenili ti tvoji metuljčki, kako se bodo postavili na čestitko. Pikice naredijo vse skupaj zelo živahno. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  17. Aha pri tebi je pomlad na obisku :o) Pravi pomladni ringaraja si ustvarila in močno in lepo sede v očke in srce ...

    Mene pa ni treba posebej s pikicami izivat, sploh če so bele na rdeči podlagi :o)

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  18. Prav nekaj posebnega je.Vsi tile metuljčki prav poživijo celotno sceno.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  19. Aaaa mavrični in pikasti. Super!

    OdgovoriIzbriši
  20. prekrasna voščilnica. prav paše po vsem tem dežju.
    mogoče se pa res pridružim izzivu ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Ne smeš mi vedno nasedat :))), ampak če mi takole, je pa čudovito. Ti metulji s pikami so krasni in res je taka vesela in energijsko polna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  22. Prav fajn so se postavili na čestitko tile pisani pikasti metulji, ozadje prekrasno ... Hmm ... pikastih izzivov se ne bom branila ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx