7. marec 2014

Negativ in pozitiv

Ta je za eno dobro dušico, ki dela tako lepe stvari.


Najprej sem s pomočjo alkoholnih inkov naredila podlago,
ki sem jo izrezala s pomočjo Memory box šablone.
Hkrati sem izrezala tudi del napisa s šablono hvala 
iz Najlepšega para in skrbno shranila vse delčke.
Nato sem še enkrat izrezala cel napis in ga na mestu,
kjer se konča tisti na papirju, odrezala.


Vse delčke sem nato sestavila skupaj,
da je nastal negativ na odrezanem mestu in 
barvno nadaljevanje na beli podlagi ;)
Za popestritev sem dodala še trak in mašno.


Tudi notranjost sem okrasila.
(Tisti fleki so retuširano besedilo ;)
Dodala  še enkrat izrezano besedo hvala
in pa rožico, ki mi je ostala.

Tako se prijavljam na Ko me inspirira #23
kjer sta Tina in Vladka želeli videti okrasitev tudi znotraj čestitke.
Seveda pa tudi na Ti & Najlepši par,
saj sem uporabila šablono hvala.



20 komentarjev:

  1. Super ideja za ozadje in zelena mašnica da piko na i :). Tudi notranjost je lepo dovršena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica, zelena mašna jo poživi. Dala si mi idejo za negativ in pozitiv.

    OdgovoriIzbriši
  3. ...jaz pa vem, da je bila tista duša tako neizmerno vesela in hvaležna :-)))) Voščilnica je čudovita, vse se tako lepo nadaljuje in povezuje... pa prelivanje barv je čudovito. Vsega je ravno prav, da so vse lepe stvari lepo povdarjene. Hvala, Martina!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja, saj je nastala čudovita voščilnica z lepim posvetilom ;)
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Moi, ozadje mi je krasno. Lepo si se tudi poigrala z negativi in pozitivi ter naredila čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako so se barve čudovito prelile in ta kombiniran napis v zunanjosti mi je zelo všeč. Prav tako si celotno sliko lepo dopolnila z notranjosto.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni je zelo všeč ozadje...nekaj posebnega je. Z negativi redko delam in tebi je čudovito uspelo. Notranjost je nekaj posebnega in zagotovo je bila "dušica" zelo vesela :)...En sončen pozdavček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Če ta "dušica" ceni lepo stvar je bila sigurno vesela. Krasno si se poigrala z negativom.
    Vidim pa, da tudi ti ne moreš brez Tine - tako krasne stvari ima da si preprosto ne predstavljam več izdelke brez njene malenkosti. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Uauu všeč mi je, kako si izpeljala besedico hvala na prvi strani. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je! Kakšne barve! In zelo mi je všeč napis hvala!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kakšno krasno ozadje! Všeč mi je, kako si izrezala besedo hvala. Voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivna. Totalno mi se dopada pozadina. Napravila si ju fenomenalno.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  13. Ideje kar vrejo in čisto vse tako lepo udejaniš.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo nežna in tako zelo sporočilna ... Barve si krasno podajajo roke v svoji barvni igrariji ... prelepa je ...

    Z zelenim trakcem spodaj, pa se je podpisala pomlad :o)

    Vse lepo in dobro naj te objema danes za naš praznik ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovito ozadje. Zelo mi je všeč.
    Lep dan ti želim, Janja

    OdgovoriIzbriši
  16. Super ideja, ozadje pa je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lepo si se poigrala z negativom in pozitivom :-))
    Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovita je in odlično si skombinirala tale negativ in pozitiv, kako dobra ideja!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Ču-do-vi-to! Res posebna čestitka za posebno dušico :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx