19. avgust 2014

Modre vrtnice

Poročno vabilo je bilo napisano na sliki z modrimi vrtnicami. 
Zato je naročnica želela nekaj na to temo.



Porodila se je ideja s trakom, ki jih rada uporablja Vladka,
in pa malo drugačnim odpiranjem.


V notranjosti sem videla na paus papir embosirane vrtnice.


Ker je bilo treba še napisati čestitke,
sem na zadnji strani dodala izrezan krog.


Na traku pa je seveda še moj podpis.


Imela sem malo dopusta od bloga in ustvarjanja, 
sedaj je kar malo čudno spet začeti ;)
Nič bo treba pljunit v roke, veliko rojstnih dni se približuje.

21 komentarjev:

  1. Vaaaauuuu, očitno se ti je tale odmor kar prilegel. Voščilnica je čudovita! Sem te že pošteno pogrešala...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Helena, to je lepo slišat, mislim brat :)

      Izbriši
  2. Lepo da si zopet v polnem zagonu in deliš svoje ideje z nami :). Fantastična voščilnica :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je,
    modre vrtnice so pa tudi meni všeč
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Res res lepa. Krasno modro si uporabila in čudovito si se poigrala z vrtnicami!

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, res si se potrudila, odlična in izvirna je! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa je, barvna kombinacija ji daje morski pridih in dodelana je od prve do zadnje strani. Sem vesela, da je tvoja pavza mimo in da bo na blogu znova malo bolj zivo. Sem te pogresala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobrodošla z dopusta. Čestitka je enkratna zelo elegantna in popolno narejena. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo elegantna voščilnica z morskim pridihom. Všeč mi je drugačno odpiranje in njena notranjost.
    Veselim se že tvojih objav!!!
    Lep dan ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Pogrešala sem te.Krasna voščilnica, čipke na prvi strani jo naredijo elegantno in posebno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sem ponavljala za teboj, sem tudi sama dopustovala. Lepo te je spet brati. Vabilo v tej modrini je fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasna voščilnica. Izvirna!!! Pozabila si pa povedati, da si meni izdelala prekrasno voščilnico- julija. Lepo krasi mojo pisalno mizo na šihtu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Temu se pa reče vrnitev v velikem slogu! Čudovita voščilnica, zelo mi je všeč modra notranjost z vrtnicami. Dobrodošla nazaj, veselim se tvojih novih objav! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Res si se vrnila v velikem slogu.
    Čudovita voščilnica je prišla zopet izpod tvojih rok.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  14. Kot pravi Danica: vrnitev v velikem slogu :-). Voščilnica je čudovita in v nulo dodelana.

    OdgovoriIzbriši
  15. Mislim, da beseda čudovito premalo pove!

    OdgovoriIzbriši
  16. Tudi sama se strinjam z Danico in Old punco....vrnitev v velikem slogu.Voščilnica izgleda prav kraljevsko.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx