27. november 2014

Smrečke

Spet so na vrsti praznične. 
Uporabila sem smrečko (Memory box).
Ker je zelo delikatna, sem jo spustila
skozi strojček za izdelovanje nalepk.



Uporabila sem svetleč zlat papir,
dodala pa tudi zlat washi tape.


Ene smrečke sem pustila polne, torej so vijuge samo nakazane.
Eno sem "spraznila", eno pa obrobila z belo in napolnila z zlato.
Všeč so mi različni učinki, ki so nastali.

Napisi so izrezani s šablonami Najlepšega para,
zato lepim fotko v Galerijo meseca novembra.

22 komentarjev:

  1. mmmm, kako lepo izpade tale kombinacija belo-zlate in krasno si se poigrala s sablono. Zelo lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau kako so lepe! Meni je belo zlata kombinacija zelo všeč za praznike in motiv te smrečice čudovito paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je izbrana barvna kombinacija.Brez smrečic pa tako ali tako ni praznikov.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje smrečice so prav "nobl". :-) Zelo so mi všeč v vseh štirih variantah. Zlata barva jih narediti svečane in praznične. Pa še lep dokaz so, kaj vse se da z malo fantazije narediti z enakim pripomočkom.:-))

    OdgovoriIzbriši
  5. lepe kombinacije so ti ratale. pa lepo si se znašla.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrlo su lijepe. Prekrasno si kombinirala šablonu.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Belo-zlata kombinacija deluje izredno elegantno. In k njej izredno lepo pašejo te krhke smrečice. Všeč so mi v vseh izvedbah.
    Torej je strojček za izdelovanje nalepk dobra naložba?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Helena, ne uporabljam ga sicer velikokrat, ko pa ga, pride zelo prav. Sploh pri etiketah za steklenice ali kozarce.

      Izbriši
  8. Mmm belo zlata kombinacija...čudovito.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako lepe so
    in elegantne
    lp Tamara
    vabim te k sodelovanju v Mavelu blog hop

    OdgovoriIzbriši
  10. Praznične, bogate, elegantne...svetovne so - sploh kombinacija bele in zlate, se mi orngi dopade :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepe in elegantne voščilnice si naredila.
    Učinek je resnično zelo zanimiv ;))
    Uživaj v vikendu, Jana

    OdgovoriIzbriši
  12. Res je vsaka nekaj posebnega in vse so zelo elegantne , Moja zmagovalka je prva
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  13. Martina, hvala za navdih...sedaj moram nujno ustvariti nekaj zlato-belega. Tvoje so mi tako zelo lepe!

    OdgovoriIzbriši
  14. So pa res prekrasne voščilnice! Filigransko čudovite smrečice.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super si tole naredila. Krasne so. : )

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako elegantne in lepe voščilnice.Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovite so :-)) Prava eleganca!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx