1. oktober 2015

Butarce iz sivke

Letos zasajena sivka se odlično počuti pri nas.
No, enih par se je posušilo, ostale pa so bujno zrasle.


In tako sem začela spet delat butarce.

Prva sploh ni za pokazat. 
Res, da je na hitro delana in še hitreje zaključena,
ker je že šla k novim lastnikom.


Naslednja je že malo boljša.


Pa še šopek tistih, ki niso pobegnile objektivu ;)


Še vedno pa vodi sekica, 
ki sem jo (mimogrede) jaz učila,
saj so njene še vedno zdaleč najlepše.


Mogoče pa bodo take lepotičke drugo leto tudi moje.
Dišijo pa že letos omamno.
;)

15 komentarjev:

  1. no, meni se zdijo vse lepotičke, ker jaz niti ne vem, kako bi se tega sploh lotila, da bi kaj ostalo skupaj ...
    take zadevice so mi tako všeč, ker so lepe in še uporabne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, kako so ljubke in prav gotovo zelo omamno dišijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, kako so ljubke in prav gotovo zelo omamno dišijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so lepe, prav vse, v mislih jih lahko kar vonjam.

    OdgovoriIzbriši
  5. To mora dišati pri vas, ko so v polnem razcvetu. Zelo pridna si bila z vsemi temi butaricami. Lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  6. vaja dela mojstra in ti si na zeeeeelooooo dobri poti, da postaneš prava mojstrica!!! tudi meni je tvoj šopek prav všeč. jaz se jih pa sploh ne lotim.... noja moja sivka gre v moje wce ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je, ker ste med tlakovci in ograjo pustili delček zemlje in tako omehčali videz. Da je dišalo in diši, pa ti verjamem. Tvoje butarice so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si spletla butarice. Vidim, da imaš čisto drugačno vrsto sivke, kot je moja. Meni nikakor ne gre prepletati vmes trakcev, je mi pa zelo všeč takšna izvedba. Si kar predstavljam, kako lepo dišijo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz voham butarco (vsako leto mi jo pošlje Sonja (Oldpunca) ...šele zdaj vidim, da v njej res niso trakci (jo bom morala reklamirat:-)).
    Važno je, da so učenci boljši od učiteljev...to je samo pohvalno...je pa tudi tvoja krasna, drugo leto se jih tudi sama lotim, da bo konkurenca na blogu še večja. čao

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepe in dišeče. Ko jih je Sonja prvič predstavila sem jih tudi sama nekaj naredila, ampak: takole za pred objektiv niso bile. Se bom naslednje leto trudila naprej. LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav lepo ste posadili sivko. Tudi jaz sem jo letos na novo, ker sem staro jeseni preveč porezala in mi je pozebla, pa tako velika aa je že bila. Boš videla, drugo leto boš že mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo vidim, da si tudi ti ljubiteljica sivke in da si si zasadila svojo vrsto "provanse" :-)) Jaz sem eno vrsto ustvarila lani, eno pa letos. Lanskoletne so vse obstale in lepo cvetele, tako da se butaric lotim drugo leto; letos sem uživala v vonju in cvetju. Tvoje butarice so čudovite in lepo narejene!

    OdgovoriIzbriši
  13. Mi kar zadiši. Na prepletanje se ravno ne spoznam, so mi pa tvoje všeč. Tudi mene pridno zalaga Old punca. Si bom mogla omislit sivko v lončku, saj gredica pri meni ne pride v poštev. Da bo tudi pri meni dišalo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx