19. oktober 2015

Še knjiga za sestro

To leto bo zgleda v znamenju čestitk-knjig.
Sem začela kar masovno proizvodnjo, 
ko pa se naši rojstni dnevi kar vrstijo.

Tokrat je bila na vrsti sestra.
Ker nima okrogle, je okrasitev 
bolj ali manj minimalistična ;)



Na prvi strani sem s Tininimi štampiljkami
 in šablono izdelala napis.
Nato sem izrezala še rožo v kotu
in na desni naredila borduro iz rožic.

Listov rože v kotu nisem zavrgla
ampak sem jih nalepila v notranjosti.
Pri tem mi je sam izrez služil kot šablona.

Na čipko, izrezano iz paus papirja, 
sem nalepila različne kroge.
Na najmanjšega sem odtisnila še drugi napis.
Ker nisem imela štampiljke "sestro",
sem si pomagala kar z ročnim tiskalnikom.


Na drugi strani se ustvarila 3D pokrajino.
Ptička, ki nosita trak, sta videna pri Tini in kopirana.
Zunanji del okvirja sem izrezala s pravokotnikom s šivi.
Ker je bil premajhen, sem uporabila njegovo dolžino
za širino mojega okvirja, robove pa sem oklestila s kleščami.
Notranji izrez pa je narejen z romantičnim okvirjem



Trava je narejena s puncherjem
drevo pa s šablono.


Rob knjige sem okrasila s čipko.


Še okrašena zadnja stran z mojim "podpisom".
Mi je celo uspelo porabiti okvir
ki sem ga že imela izrezanega.
Sicer nisem preveč dobra 
v porabljanju zalog in ostankov :(

Lepim v Galerijo.

13 komentarjev:

  1. Lepa knjigica, dobro ti gredo od rok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Temu ti rečeš minimalistična okrasitev? Meni se ne zdi tako, nasprotno. Izbrala si lepe barve narave - meni je vrhunska.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ob tako lepih knjigicah samo čakam, kdaj me bo napadel ta virus :)
    Moi, fantastična je in vidi se, da si delala za sestro.

    OdgovoriIzbriši
  4. Si se pa res vrgla na te knjigice. Ampak so super in prav tako fino jih je tudi izdelovati, kajne? Zelo si se potrudila za sestro in ji naredila krasen izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz občudujem barve,ki si jih izbrala...tako zunaj kot znotraj knjigice. Vaja dela mojstra...že res, ampak ne vem zakaj je bila tvoja prva knjigica zelo lepa, ...očitno ti vaja ni bila potrebna...naraven talent. Aha, pa še napis si dobro skombinirala...ni kaj ...zaslužiš si vso pohvalo...upam, da je vsaj kakšen koffeee padel s strani sestrice. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Sestra je bila sigurno navdušena,ko je dobila tako lepo knjigo.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepe barve si izbrala in knjigica je res lepo okrašena, meni je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ponovno prekrasen izdelek! Super si dodala sestro v napis. Barve so mi svetovne. Naslovnica je prelepa, uporaba "negativa" rože v kotu v notranjosti pa zelo domiselna. :-) Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  9. Wauuuu
    kako lepo
    sestrica mora biti presrečna
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  10. Si se pa resno vrgla v izdelovanje knjigic, res ti gredo odlično od rok! Tale je prekrasna, pa še tako domiselno si se je lotila (ostanki rože porabljeni v notranjosti, prirejen napis).

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasni barvni prehodi. Iz zeleno-rjavih odtenkov, do jesensko obarvane notranjosti. Zelo lep izdelek. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Moi, prečudoviti izdelki, sem pogledala še spodaj, ker me res že nekaj časa ni bilo, POHVALA za vse, lp

    OdgovoriIzbriši
  13. uu wow... to pa je voščilnica, krasne knjige ti to izdeluješ ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx