18. december 2015

15

Saj ne morem verjet, da je že 15 let,
odkar je bil še majhna štručka.
Zdaj pa je že skoraj večji od mene ;)


Naredila sem mu čestitko-knjigico.
Najprej sem hotela nekaj takega
(že imela zarisano v glavi ;)
potem pa najdem to Aleksandino zimsko pravljico.
Čista kopija tistega,
kar sem si zamislila ;)

Tako je potem sproti nastajala dekoracija.


Znotraj  sneži .


Pobeljeni hribi
so se sramežljivo skrili pod okvir.





uporabljene šablone:snežinke, številke, krogi, tag,
                     romantični okvir, hrib, hrib s hišami
                     vse najboljše
drugi uporabljeni material: bordura, kot, polnilo



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx