27. december 2015

Iz recikliranega papirja

Pri teh je osnova


 Podobne z juto so že videne, dodajam jih smo v arhiv ;)


Ponekod sem še kaj dodala. 


Za podlago pri fotografiranju sem uporabila 
kleklane čipke, ki mi jih je podarila prijateljica.



To voščilnico sem že dolgo občudovala
in sem se končno spravila, da jo kopiram.
Porabila sem ogromno polperlic,
ker sem jih polagala čisto skupaj.


Samo se je splačalo, meni je všeč.

uporabljene šablone: srčni snežinkibordurazelenje,
             božična zvezda, vejici, čas veselja, Rudolf,
             mašnica, pravokotnik s šivi
uporabljeni štampiljki: Ustvarjalni dotik, Rudolf

Prijavljam v Galerijo.

12 komentarjev:

  1. Lepa serija, tale s perlicami je pa res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe so. To z perlicami sem imela tudi jaz nagledano. Krasno ti je izpadla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale s perlicami je tudi v moji mapci "naredi"...originalna je na rdeči podlagi vendar je tudi natur papir čudovit pod temi perlicami. Tale masovna proizvodnja je res unikatna...očitno je tvoja glava res polna krasnih idej. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so. Tale kombinacija barv in materialov je TOP! Perlice pa tudi dajo svoj čar okrasku.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite so tvoje letošnje voščilnice, ena lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ena lepša od druge. Tole s perlicami si pa moram zapomniti, ker je res nekaj posebnega. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čisto posebne so te tvoje voščilnice. Zelo všečne.

    OdgovoriIzbriši
  8. Te tvoje letošnje so meni prekrasne, in pravi mali hit...v teh barvnih, naravnih tonih imam eno celo okensko poličko voščilnic, ki so prispele na naš naslov. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse krasne, vse lepe, ampak prva je pa moja...:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne so vse, ampak zadnja pa vseeno zmaga. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx