14. december 2015

Po Vladkino

Tako kot nam je pokazala Vladka,
sem lepo senčila rob voščilnice,
potem pa nasnežila z belo tempero.

Še več venčkov je nastalo,
tokrat v natur beli izvedbi.

Ta mi je najbolj všeč,
ker je venček tako razkuštran ;)


Ostale pa kar v kolažu,
ker so si precej podobne.


Uporabila sem vejico, izrezan napis in mašnici Najlepšega para,
zato lepim v Galerijo.

Štampiljki z voščilom in distress blazinica so iz Mavelu,
zato voščilnice lepim tudi v 

Prijavljam pa jih tudi v 


16 komentarjev:

  1. Kako si tole lepo ustvarila, ta natur kombinacija je zakon, pa te pentljice in perle ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite naturke so. Res so si vse bolj kot ne podobne ampak vsaka po svoje je unikatna in krasna. Tale zasvojenost z natur papirčki in belo tempero....pred tremi leti bi prisegla, da iz tega ne moreš narediti lepe voščilnice, ker mora le-ta biti iz barv kot se šika,....ko pa sem prvič videla Vladkine....to je kot čokolada...enkrat všeč, vedno všeč....pa imamo zasvojenost. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako so krasne vse po vrsti in kako dobro pride tudi bela pentlja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti venčki, čisto po mojem okusu :) in tale razkuštran res posebno štrli ven od ostalih. Ampak prav vsi so lepi.

    OdgovoriIzbriši
  5. O kolk so pa šele tile lepi.
    ŽE tisti v prejšnji objavi so bili fejst. Te pa še toliko bolj.
    Kombinacija natur in bele je pa zame ena najlepših. Super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne so. Všeč mi je natur osnova in venčki, ki jih lepo dopolnjuje pentljica na vrhu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Venčki na voščilnicah so letos hit in tvoji v natur izvedbi so mi zelo všeč. Razkuštran je prav simpatičen. Tudi ostali so krasni.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni venčki. Prav vsi so čudoviti. Zelo so mi všeč! Prejemniki bodo gotovo navdušeni - jaz bi bila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Že večkrat se nama je zgodilo, da sva na daljavo ustvarjali podobno, brez da bi se o tem pogovarjali. :-) Škorpionska telepatija? :-)) Tvoji venčki so naravnost čudoviti. Všeč so mi v kombinaciji z belo. Ta prvi, razkuštrani, je pravi cukerček.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelepa serija in še preden sem prebrala, mi je takoj padla v oči simpatična razkuštranost, ki je nisem še nikoli sprobala.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vsi so prekrasni. Super kombinacija z eko kartonom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čeprav pod Natašin post, moram, morama komentirat...prekrasni so... skuštrani je top :-)

      Izbriši
  12. Spet krasne voščilnice z venčki in jaz sem si vzela kar tisto prvo sliko za ocenjevanje :-))
    Zelo lepo si jih izdelala in všeč mi je eko papir kot osnova. Hvala, ker ustvarjaš z nama izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ahh, Vladka. Zatrupila nas je s svojo preprosto eleganco. Prav fino ji slediš, vsi tvoji venčki so krasni in prav lepo praznični.
    Hvala, da si se nam pridružila v predzadnjem izzivu Craft-alnice Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx