15. december 2015

Sožalna

Sožalne mi je že tako težko delat,
zato jih ne delam na zalogo.
Tako tudi nisem sodelovala v izzivih na to temo.


Tale je takoj po izdelavi odšla od doma.


Uporabljen material: 
štampiljka Iskreno sožalje 
šablona Chloe Stem


10 komentarjev:

  1. Te čisto razumem, tudi jaz sožalnice delam z veliko težavo. A včasih je pač potrebno in tvoja je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Te povsem razumem in se pridružujem temu. Je pa lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa in žal nebodigatreba dejstvo, da se moramo vsake toliko časa soočiti tudi s takimi stvarmi. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, morda je res fajn, če si takšne naredimo na zalogo. Sicer jih je še težje delati. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, kako smo si različne ... tudi jaz jih imam raje na zalogi kot delati tisti dan ...
    Zelo je lepa :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz jih ne maram delati na zalogo. Tvoja je točno takšna, kot mora biti sožalnica: preprosta in elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Še ena sem, ki jih nima na zalogi. Tvoja je lepa in elegantna.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx