16. januar 2016

Tulipani

Obljuba, ki sem si jo dala,
je zajemala tudi vse neuporabljene štampiljke, 
ki jih imam.

Ena od teh so tulipani,
ki sem jih davno dobila od Tine 
v njenem bonbončku.
Nikakor nisem nagruntala 
kako bi jih umestila na čestitko.

Ko jih odštempljaš,
so enobarvni
in to me je motilo.

Pa sem jih še 3x odtisnila v 3 različnih barvah,
jim izrezala cvetke ter jih nalepila na zelene odtise ;)


Podlage sem izbrala v istih barvah.


Prav tako voščilo 


in mašlc.


Še 1x vse na kupu.
Take barvite in živahne so skupaj ;)
Zgleda bom morala vse 3 poslati hkrati ;)


Za rep lovim Tinin in Vladkin izziv Ko me inspirira #44.

Lep vikend še naprej.

20 komentarjev:

  1. Čudovite so, v pomladnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si tole skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, meni so pa super lepi! In v takih veselih barvah, da jih je veselje pogledati! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe in zelo dobro si se znašla z lepljenjem cvetov. Prava pomlad je že na tvojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč so mi kompleti voščilnic, ki nastanejo izpod ustvarjalnih prstov. :) Tople in prave pomladne barve oddajajo pozitivno energijo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe, živahne, pisane. Čisto pomladne.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo jih je gledati....obožujem tulipane in narcise. Lepa serija.....o ko bil le že zacveteli v živo, mogoče bi dobila kaj naravne ustvarjalne energije, ker je moja trenutno tako na psu, da mi je kar nerodno...ponovoletni depresivni sindrom kar traja in traja, jaz pa sedim in se smilim sami sebi......help meeeeeeee!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si skombinirala vse skupaj. In ravno ugotavljam, da je blog preplavila pomlad. Vsepovsod so žive barve, pomladne cvetlice in prav pozitivno deluje vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  9. Noro lepi so mi tile tvoji tulipani, čudovito si jih uporabila. Ko ti nekaj tako dobro rata, je res najbolje hitro narediti še kakšno ali dve :) V isto kategorijo bi dala tudi rumeno lepotičko, ki so jo naredila za Duši - vau!
    Hvala ti za vse obiske moje hiške in lepe besede! Vse dobro v 2016 ti želim, Maja

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro si nagruntala odtis tulipana. Vse tri barve osnov lepo pašejo temu krasnemu pomladnemu šopku. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastično so ti uspeli ti tulipani.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tako lepe pomladne, da bo očitno pomlad preskočila zimo:), vsaj v naših ustvarjanjih. Lepe, tople barve - luštne so:) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lepo uspevajo tvoji tulipani. Super si uporabila štampiljko, voščilnice so krasne. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. O, kako so lepe... tulipani in pomladne barve... super!

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovite voščilnice, izvirna ideja. Resnično je lepo pogledati vse tvoje pomladne mojstrovine.

    OdgovoriIzbriši
  16. Vidiš, super si se znašla s štampiljkami in nastale so krasne, sveže pomladne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepo si "zasadila" svoje pisane tulipane in jih povezala s pentljico :-)) Krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  18. krasne tulipane si pričarala in hvala za tale trik, je enostavno in prekrasno izpade!

    OdgovoriIzbriši
  19. Super si uporabila tulipane! Zdaj so tako lepo pisani in tale pomladna serija je čudovita.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx