9. maj 2016

Sosedove rože

Tako lepo so pokukale sosedove rože skozi ograjo
in nam polepšale razgled.


Res je, da s sosedom nimamo ograje. :)
Tako lahko občudujemo naše in njegove rože.
Zanimiva pa se mi je zdela postavitev.


Rože in napis so iz Najlepšega para,
zato jih lepim v Galerijo.

14 komentarjev:

  1. Vzdihujem...tako lepe barve si izbrala in tako lepo zbila ograjo! Je pa super, da obstaja samo na papirju :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odično si postavila cvetove na ograjo. Super je izpadlo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa postavitev voščilnice. Čudovito cvetijo sosedove rože :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo, kakšne rože in kakšna ograja, paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na sosedovem vrtu rožice lepše cvetijo, kot na domačem. :-)) Ograja je čudovita, rožice si pa tako lepo postavila, da je veselje. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo ograjo in še lepše rože si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako HUDA ograja!!!!! Takoj zamenjam za mojo, ki jo je potrebno preštrihat. Šifra..menjam slabo za krasno. In te rožice...ni kaj....vse skupaj lepo izgleda. čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo sosedovo ograjo si naredila všeč mi je,da je gor polno rožic.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako so tvoje rožice lepe! Ograja pa je res super pobarvana, tudi jaz bi menjala za našo :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Sosedove rože so itak vedno lepše kot domače...:) plot si lepo postavila in prebarvala, mogoče te kakšen leseni mojster vzame kar za svojo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovite rožice rastejo pri sosedovih. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepa postavitev, lepo si zadela z barvami. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  13. Noro dobre barve so mi tejle voščilnici!
    Super!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx