20. junij 2016

Magisterij

Za konec študija, sem K. naredila škatlico presenečenja. Zunanji del je bil hitro gotov, notranjost pa se nikakor ni hotela sestaviti. K. je doštudirala arhitekturo in razmišljala sem, kaj vse bi naredila Anja za tako priložnost. Ni, pa ni šlo. In na koncu je zmanjkalo časa in treba je bilo nekaj narediti.


Za sovico je bilo tako že jasno, da bo imela diplomo v roki in kapo. Dodala sem še čestitke (Najlepši par) in pa zapis. Na odprto diplomo sem napisala njeno ime in naziv ter leto. Za sredinski del pa mi je dal namig moj mož: njeno fotografijo. Lažje reči, kot storiti. K. se zelo nerada fotografira in če jo že uloviš v objektiv, kaže jezik ali se nakremži. Na srečo sem jo po treh poskusih (z jezikom zunaj) spravila v smeh in nastali sta 2 lušni fotografiji z nasmehom.


Tako je projekt Magisterij končan in kot pravi zapis (našla na netu) ...naj se življenje začne!

Lepim v Galerijo, saj sem uporabila tudi krog s šivi.

20 komentarjev:

  1. Tole pa je škatlica surprise. Mislim da si dečva po končanem šolanju lahko privošči tudi jezik zunaj. Mi je pa všeč kapa s katero si pokrila škatlico. Lepo darilce.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično si rešila tvojo "zagato" in pripravila si ji super voščilnico. Pokrov-kapa mi je zelo všeč, v notranjosti pa ima sedaj tudi voščila in obvezno sovico- kar ne sme manjkati ob tako pomembnem dogodku. Čestitke tebi in njej, sedaj naj se pa oddahne:) Pozdravček:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita škatlica presenečenja. Krasno si naredila notranjost, še najbolj pa me je navdušil pokrov škatlice v obliki kape. Svetovna ideja!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Takšen dosežek si pa prav gotovo zasluži tudi posebno čestitko. Super si jo sestavila. Všeč so mi te svetle barve v notranjosti in sovica z diplomo oz. magisterijem v roki. Pa kapa je top. Fotografija je pa tudi lep in poseben dodatek. In hvala za častno omembo :) Lepo praznujte :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mladi so res navihani :) Prav gotovo bi bila fotka z jezikom zunaj prav simpatična.
    Moi, krasno škatlico si izdelala in tudi meni je všeč kapica, ki takoj pokaže, za kakšno priložnost je izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prečudovita. Dobra ideja. res uspešno zaključeno. Oboje, presenečenje in diploma.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšna super domislica s to kapo kot pokrovom škatlice. In notranjost si super naredila. Sovica z diplomo pa je itak zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Res dobra ideja, kapica za pokrov. Tudi vsebina je enkratno izdelana. Čudovito izpeljan projekt.

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo kako čudovita eksplozion škatlica, še najbolj pa se mi dopade njen pokrov :-)) Super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uau, kako dobra ideja in super izvedba. Kapo dol (in magistrsko kapo gor)...dobesedno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau, kako super ideja s kapo, in sovico z diplomo v roki. Res lep spomin bo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Moi, kapo dol. Krasno darilce, izdelano do potankosti.

    OdgovoriIzbriši
  13. U, fantastična kapa! :-)) Slika v sredini je super ideja in naredi darilce še bolj osebno. (Pohvale tvojemu dragemu za idejo.) Sovica in diploma pa sta pravi dodatek. Super škatlica! :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepo škatlico si naredila, pokrov je pa top!

    OdgovoriIzbriši
  15. Super je! Krasna kapa kot pokrov in lepo izdelana notranjost. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita je, lepo si jo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  17. svetovno tole s pokrovom in taka lepa notranjost!

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovita diplomantska škatljica
    domiselno
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx