14. september 2016

Altenew blog hop

Včeraj zvečer je na hitro nastala ta voščilnica.
Te štampiljke potonike so mi res tako super 
in super uporabne, 
da jih imam kar skozi na mizi ;)


Vedno začnem z odtisom najmanjše, 
torej najtemnejšega dela.
Tako mi je enostavneje potem poravnati naslednjo štampiljko.
Naredila sem že 2 odtisa,
nato sem za lažje pozicioniranje tretje štampiljke,
ki celo notranjost pobarva,
še prej odtisnila robno štampiljko.
Rezultat mi je bil tako všeč,
da sem pustila tako.


Čez sem dala trak paus papirja z voščilom in 2 polperlici.
Še prej pa sem s šablono samo odtisnila okvir.
Lepim v Galerijo.


Združila sem več idej,
saj imajo na mnogih straneh z izzivi blog hop z Altenew.


Tako sodelujem pri:


21 komentarjev:

  1. prekrasne štampiljke in prekrasno jih znaš uporabiti - krasna eleganca.
    hvala za napotke, kako gre najlažje s to tehniko, jaz se tega sploh ne upam lotiti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ti si prava Altenew asica. Sama sem bila na podaljšanem vikendu in zdaj ob kavi prav z veseljem občudujem tvoje izdelke. Hvala z nasvete, ker se tudi sama ubadam z raznimi tehnikami. Ta potonika je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zadnje čase kar bruhaš ideje in voščilnice. Ne vem od kje ti vse to in kje najdeš čas.Pogledala sem vse za nazaj in priznam, da si neverjetna ti in voščilnice. tale zadnja je pa itak en tak sladek bonbonček - lepa, nežna, krhka,..... uporabna na 100 in 1 način.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res zelo lepa štampiljka in z njo si naredila prav krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čista, elegantna in tako zelo srčna voščilnica. Zeloooo všečna :-) Lep pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Moi, na prav zanimiv način si uporabila te štampiljke. Všeč mi je, ker je zunanji del cveta omejen s tanko linijo in je tako videti še bolj krhka in nežna. Nežnost doda tudi paus papir.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito nežna in prefinjena je...vse pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  8. So pretty with the embossed frame and delicate sentiment layer, with gorgeous aumtumn/fall colours - really super card! Thanks for sharing! Esther (Less is More)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odgovori
    1. Darja je dala opis, ki mi ga je snela iz ust...Altenew carica si postala...promotorka teh rožic. Dokaz, da je že sam cvet lahko samozadosten na voščilnici je današnja objava....

      Izbriši
    2. Hvala Mojca, me je pa zanje navdušila prav Darja ;)

      Izbriši
  10. Stunning! I love the colors you used and the use of the vellum was the perfect touch!

    Thank you so much for joining the fun at Seize The Birthday!!

    Patti

    OdgovoriIzbriši
  11. Občudujem to novo tehniko in res si mojstrica. Ko boš ti že nekaj svetlobih let naprej, bom pa mogoče tudi sama začela z njo:), za ta čas, pa bom občudovala vse vas, ki ste se jo že lotile. Je pa res, da že en sam cvet naredi lepo voščilnico, pa tudi to je res, da kdor zna pa zna:)). Lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Ti si prava živa reklama za tele štampiljke.
    Super je!

    OdgovoriIzbriši
  13. Super je in čisto dovolj. Ja, res je, v nulo obvladaš :)

    OdgovoriIzbriši
  14. iiijoj kako lepo voščilnico si naredila in cvet je naravnost čudovit :-)) Zelo preprosta voščilnica, ki deluje zaradi krasnega cveta zelo bogato.

    OdgovoriIzbriši
  15. iiijoj kako lepo voščilnico si naredila in cvet je naravnost čudovit :-)) Zelo preprosta voščilnica, ki deluje zaradi krasnega cveta zelo bogato.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovitaaa je! Hvala za namig glede vrstenga reda ;-) Imam sposojene štampiljke njihovih vrtnic (za testiranje, če so mi všeč) in se imam ta teden malo poigrati.

    OdgovoriIzbriši
  17. Obvladaš v nulo. Zelo mi všeč, kako iz manj narediš več. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  18. Obvladaš v nulo. Zelo mi všeč, kako iz manj narediš več. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  19. Wonderful card, fantastic work.

    Greetings from germany
    Anke

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx