19. oktober 2016

Rozike

Pri CRAFTalnici že tretje leto s posebnim izzivom
sodelujemo z združenjem Europa Donna
in izdelujemo čestitke za dober namen.
Tokrat je "rdeča nit" roza barva na novoletnih čestitkah.

Tole so moje, ki jih bom podarila.
Seveda ni smel manjkati Rudolf, tokrat z roza noskom ;)

(Rudolfa in napis lepim v Galerijo)

Zlato embosiran napis v obliki smrečke.

 

 Pa še en Rudolf na roza zasneženi pokrajini.


Spet zlato embosiran napis na akvarelnem papirju.


Ter Snovy s prikupnim roza šalom in kapo.


Še vse skupaj in že gredo na pot za dober namen.


Prijavljam tudi na izziv:

20 komentarjev:

  1. Lepo zbirko si pripravila odlično opravila z rozikami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim da si tudi ti padla v to roza ustvarjanje...rudolf z roza noskom...toooo se bo svetilo po North Polu in zlati embosing je lepo uspel, Snovy je pa sexy tudi sredi poletja. Zanimivo bi bilo videti gasilsko sliko od vseh rozik, ki bodo prispele na društvo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, po moje jih bodo punce v CRAFTalnici pofotkale ;) Če ne drugače per partes ;)

      Izbriši
  3. Čudovito si ustvarjala za dober namen. Pridna punca. :-) Čisto vsaka posebej je prelepa, ampak prva pa mi je vzela sapo. Prekrasna je. Misti? :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Sonja. Tudi meni je ta efekt tako všeč, pa tako preprosta fora je ;)

      Izbriši
  4. No, pa je tudi tebe izziv popeljal v roza ustvarjanje :) Same lepotičke si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna zbirka! In lepa ozadja si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako dobre voščilnice, ena lepša od druge in vsepovsod si tako spretno umestila roza barvo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav vse so čudovite. Priznam, najbolj sta mi všeč tisti dve, kjer ima Rudolf roza nos. Mu ful paše in se mi zdi prav posrečena ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Love all of your pink cards, but that snowflake one is the most gorgeous shade of pink - so lovely for Christmas! Thank you so much for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepe!
    Najbolj mi je všeč Rudolf na roza ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ena bolj luštna od druge, prav vse so čudovite in absolutno lepo narejene. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasne so, kako vem ?? Ker so že na varnem pri meni doma. Seveda jih bom pofotkala, sicer bo težko, ker so vse zavite v celofanske vrečke ampak, ja gasilska slikica sledi.
    Hvala, da si dobrodelna z nami v rožnati Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. O kako si bila pridna, da si ustvarila toliko lepotičk v tokratni dobrodelni CRAFT-alnici, hvala ti, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Vauuu - čudovita serija, ena lepša od druge. Zelo so mi všeč, majda

    OdgovoriIzbriši
  14. Same cortike in s pravim namenom. Druga mi deluje tako zelo "fajn" :):)

    OdgovoriIzbriši
  15. Maritna, na ED bodo zelo vesele tvojih čudovitih voščilnic. Prav prikupno rozasto praznične so :-)) Všeč mi je raznolikost in roza nosek Rudolfa .-)
    Hvala ♥ ker si dobrodelna in vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  16. Vse so tako super, da če bi morala izbirati, katera izmed njih mi je najbolj všeč, bi bila zelo težka odločitev.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito si ustvarjala.
    Hvala, ker si dobrodelna in ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx