30. junij 2017

Sledi sanjam

Podlaga narejena z Ecoline barvami,
ki se prelivajo ena v drugo.


Čez pa z belim tušem in čopičem napis "dreams" 


Za ostali del napisa sem uporabila belo pisalo.

Lep vikend vam želim.


8 komentarjev:

  1. Ooooh čudovit napis in barve...

    OdgovoriIzbriši
  2. Enkratna je! Kako se barve dobro prelivajo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita. Barve se res lepo prelivajo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo so se prelile barve in napis je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno ozadje si naredila s temi barvami, čudovit preliv. Izbrane in zapisane besede pa so ga čudovito poudarile.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako zelo živaaaaaa je tale voščilnica, pri meni pa danes vse tako umirjeno in dišeče... poštar me je namreč presenetil s čudovitim presenečenjem... Hvala iz srca za vso veselje, ki si mi ga pričarala in ki me še čaka ob vsakem pogledu na tvoj dišeč pozdravček.
    Objem od mene do tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx